Notă 8 Septembrie 2011

Îi mulţumesc Domnului pentru noul serviciu, prima slujbă, de asemeni Îi mulţumesc şi pentru dna P. care atât de binevoitoare mi-a dedicat din timpul ei pentru a mă instrui cu răbdare în ceea ce priveşte îndatoririle postului meu. Opt ore am stat în picioare, primele două ore au trecut ca cincisprezece minute – eram năucită când primisem pauză, am şi uitat că e ora optsprezece, credeam că e dimineaţă.

Sunt mulţumitoare că am un loc unde pot să lucrez, că pot să fac şi eu ceva în viaţa aceasta. Am să înccerc din răsputeri să postez în continuare fiindcă această chemare nu mă va lăsa în pace, nici la muncă, nici în somn … dar s-ar putea prea bine ca unele postări să aibă un caracter asemănător cu acesta, o notă pe o pagină de jurnal, ori, o filă de jurnal.

Multe binecuvântări, Dumnezeu e bun.

