Bump on the road ori, un ‘hop’

Mi-am stricat computerul, ştiu că majoritatea oamenilor obişnuiesc să spune ‘mi s-a stricat’, şi ar fi putut fi valabil în cazul meu doar că nu este. L-am stricat. Cum? O serie de alegeri greşite, pot spune că este descrierea corectă. Momentan ‘funcţionez’ pe un hard-disk de 40 GB, până al meu va fi restaurat – ideea este că momentan încep de la zero. Pe hard-disk-ul meu aveam lucrarea pe care vroiam să o postez nu neapărat astăzi, dar în viitorul apropiat zilei de astăzi… Ideea este că, e ciudat să nu îmi pot deschide computerul şi să ‘navighez’ printre vechile mele foldere…

Oricum, aparent, problema nu este imposibil de rezolvat … Dar, dacă s-ar demonstra a fi iremediabilă, va trebui să amân achiziţionarea materialelor în valoare de 230 de RON pentru  studii teologice, pentru a îmi putea achiziţiona un nou hard-disk şi să supravieţuiesc timp de o lună… Sper să nu fie cazul.

P.S.: Textul de mai sus – o notă informativă.

